ورود و ثبت‌نام

چرا برای خرید از فروشگاه لونا حتماً نیاز به ثبت‌نام است؟

واحد پشتیبانی لونا بر کلیه مراحل فرایند خریدوفروش از زمان ثبت درخواست مشتری تا مرحله تحویل کالا نظارت دارد. ازاین‌رو ثبت‌نام درسایت لونا جهت پیگیری‌های آتی کاملاً ضروری است.

چطور می‌توانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

وارد حساب کاربری خود شوید. در قسمت حساب کاربری روی گزینه "اطلاعات حساب کاربری" کلیک کرده و در صفحه"ویرایش اطلاعات حساب" اطلاعات خود را ویرایش کنید.

 

چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟

فراموشي رمز عبور ثابت از طريق شماره موبايل انجام مي شود و ايميل تعريف نشده است.

 

برای لغو ارسال ایمیل‌های خبری و تبلیغاتی چه‌كار كنم؟

تمامی کاربران می‌توانند نسبت به لغو خبرنامه از طریق حساب کاربری و یا بخش انتهایی خبرنامه دریافتی اقدام کنند.

روند ثبت سفارش

آیا امکان خرید به‌صورت تلفنی یا حضوری از لونا وجود دارد؟

با توجه به ماهیت فروشگاه اینترنتی لونا، امکان دریافت سفارش به‌صورت تلفنی و یا حضوری نیز وجود دارد.

آیا می توانم کالایی را که در سایت موجود نیست، را رزرو کنم؟

اضافه كردن كالا در سبد خريد به معني رزرو محصول نيست ، محصولات تنها در صورت ثبت و نهايي كردن سفارش براي مشتريان رزرو و ارسال خواهد شد.

آیا می‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟

بله. در هرلحظه از ثبت سفارش امکان لغو آن برای مشتری وجود دارد. درصورتی‌که سفارشتان به‌صورت نهایی ثبت‌شده است و پیامک اطلاع‌رسانی را دریافت کرده‌اید، برای لغو سفارش می‌توانید از طریق تماس با واحد خدمات مشتریان لونا در تمام‌روزهای هفته به‌جز ایام تعطیل از ساعت 08:00 الی 13:00 و 17 الی 21، ونیز از طریق چت آنلاین یا ارسال ایمیل به آدرس info@lunasale.ir در تمامی ساعات شبانه روز، درخواست لغو سفارشتان را اعلام نمایید.

چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟

فراموشي رمز عبور ثابت از طريق شماره موبايل انجام مي شود و ايميل تعريف نشده است.

 

در چه ساعاتی از شبانه‌روز می‌توانم سفارش خود را در سایت ثبت کنم؟

در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته، امکان ثبت سفارش توسط مشتری وجود دارد.

 

آیا امکان افزودن کالا (ادغام) به سفارش قبلی وجود دارد؟

امکان افزودن کالا به سفارش ثبت ‌شده در لونا وجود ندارد.

چطور برای کالای خریداری‌شده نظر خود را ثبت کنم؟

با انتخاب کالای موردنظر در قسمت نظرات می‌توانید نظر خود را ثبت کنید. نظرات پس از تایید در سایت نمایش داده می‌شوند.

آیا می‌توانم بجای خودم، شخص دیگری را برای تحویل سفارش معرفی کنم؟

بله. هنگام وارد نمودن آدرس شما می‌توانید نام شخص موردنظر خود را وارد کنید

 

از چه روش‌هایی می‌توانم هزینه سبد سفارش خود را پرداخت کنم؟

از طریق پرداخت آنلاین امکان ثبت سفارش وجود دارد. و لازم به ذکر است امکان ثبت سفارش از طریق سایت و تحویل و پرداخت در فروشگاه نیز امکانپذیر است.  

پیگیری ارسال سفارش

در صورت بروز تأخیر در تأمین کالا آیا لونا به من خبر می‌دهد؟

درصورتی‌که در تاریخ انتخابی مشتری کالا آماده ارسال نباشد، هماهنگي و اطلاع رساني از طرف واحد پشتيباني انجام خواهد شد.