پرسشهای متداول
ورود و ثبتنام
واحد پشتیبانی لونا بر کلیه مراحل فرایند خریدوفروش از زمان ثبت درخواست مشتری تا مرحله تحویل کالا نظارت دارد. ازاینرو ثبتنام درسایت لونا جهت پیگیریهای آتی کاملاً ضروری است.
وارد حساب کاربری خود شوید. در قسمت حساب کاربری روی گزینه "اطلاعات حساب کاربری" کلیک کرده و در صفحه"ویرایش اطلاعات حساب" اطلاعات خود را ویرایش کنید.
فراموشي رمز عبور ثابت از طريق شماره موبايل انجام مي شود و ايميل تعريف نشده است.
تمامی کاربران میتوانند نسبت به لغو خبرنامه از طریق حساب کاربری و یا بخش انتهایی خبرنامه دریافتی اقدام کنند.
روند ثبت سفارش
با توجه به ماهیت فروشگاه اینترنتی لونا، امکان دریافت سفارش بهصورت تلفنی و یا حضوری نیز وجود دارد.
اضافه كردن كالا در سبد خريد به معني رزرو محصول نيست ، محصولات تنها در صورت ثبت و نهايي كردن سفارش براي مشتريان رزرو و ارسال خواهد شد.
بله. در هرلحظه از ثبت سفارش امکان لغو آن برای مشتری وجود دارد. درصورتیکه سفارشتان بهصورت نهایی ثبتشده است و پیامک اطلاعرسانی را دریافت کردهاید، برای لغو سفارش میتوانید از طریق تماس با واحد خدمات مشتریان لونا در تمامروزهای هفته بهجز ایام تعطیل از ساعت 08:00 الی 13:00 و 17 الی 21، ونیز از طریق چت آنلاین یا ارسال ایمیل به آدرس info@lunasale.ir در تمامی ساعات شبانه روز، درخواست لغو سفارشتان را اعلام نمایید.
فراموشي رمز عبور ثابت از طريق شماره موبايل انجام مي شود و ايميل تعريف نشده است.
در تمامی ساعات شبانهروز و هفت روز هفته، امکان ثبت سفارش توسط مشتری وجود دارد.
امکان افزودن کالا به سفارش ثبت شده در لونا وجود ندارد.
با انتخاب کالای موردنظر در قسمت نظرات میتوانید نظر خود را ثبت کنید. نظرات پس از تایید در سایت نمایش داده میشوند.
بله. هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص موردنظر خود را وارد کنید
از طریق پرداخت آنلاین امکان ثبت سفارش وجود دارد. و لازم به ذکر است امکان ثبت سفارش از طریق سایت و تحویل و پرداخت در فروشگاه نیز امکانپذیر است.
پیگیری ارسال سفارش
درصورتیکه در تاریخ انتخابی مشتری کالا آماده ارسال نباشد، هماهنگي و اطلاع رساني از طرف واحد پشتيباني انجام خواهد شد.